Komunikacijska akcija – z dvosmerno komunikacijo

Pekarno Spar smo želeli predstaviti kot edinega trgovca z lastno pekarno, ki kot nenehen razvijalec novih in inovativnih produktov, prisega na maksimalno svežino in kakovost.

Ker v ospredje svojega delovanja SPAR postavlja kupca, smo zasnovali takšno komunikacijsko akcijo, ki temelji na inovativni dvosmerni komunikaciji s kupci. Kupci so ustvarili kruh ob pomoči peka Janeza, glasovali za favorita na spletu in degustacijah ter na koncu na police postavili kruh po svojem okusu.

Ustvari svoj kruh z botom peka Janeza

Osrednji del komunikacijske akcije je bila spletna stran ustvari-kruh.sipogovornim uporabniškim vmesnikom, kjer nas SPARov pek Janez skozi zabaven pogovor vodi skozi proces sestave kruha. Uporabniki so lahko izbirali med različnimi kombinacijami mok, dodatkov za testo in posipov, kruh so na koncu tudi kreativno poimenovali. Glede na izbor uporabnika, je stran avtomatsko ustvarila sliko kruha vključno z vsemi sestavinami.

V proces smo na neprisiljen način vključili tudi sponzorja – Kvas Fala, s pomočjo katerega smo uspeli SPAR-u znižati stroške izvedbe spletne strani.

Digitalni kruh gre na police

Z glasovanjem na spletni strani so obiskovalci izbirali svojega favorita. Svoje mnenje je dodala še strokovna pekovska žirija, ki je za finale spekla tri najboljše hlebce. Sledile so degustacije v trgovinah in centru Ljubljane, kjer so mimoidoči izbrali zmagovalca. Izbran kruh je v nekaj dnevih po končnem izboru strokovne žirije pristal na policah trgovin.

Rezultati

65.000

obiskovalcev spletne strani, ki so si ogledali 170.000 strani

2.000

prejetih receptov

18.000

glasov za najboljši recept

Netko

finalist za najboljšo akcijsko spletno stran 2017.