Vzajemna je vodilni ponudnik dopolnilnega zavarovanja, ki vsako leto velik poudarek daje na komunikacijo z mlajšimi od 26. let, ki prvič potrebujejo zavarovanje. Prodaja zavarovanj je pri ciljni skupini padala že tretje leto zapored, zato je Vzajemna z novo kampanjo želela obrniti trend prodaje (spoiler: naša akcija ga je obrnila!), aktivirati ciljno skupino in mlade z blagovno znamko povezati preko akcije na družbenih omrežjih.
Osnovna ideja akcije temelji na podatkih OECD, kjer je Slovenija druga država na svetu (!) po številu mladih, ki še vedno živijo pri starših. Večji delež zasledimo le še v sosednji Italiji. Zato smo z Vzajemno in njenim dopolnilnim zavarovanjem - tega mladi potrebujejo ob izgubi študentskega statusa ali po dopolnjenem 26. letu, ko niso več zavarovani po starših - želeli opozoriti na ta problem.
Rekorder slovenskih kinodvoran – film Pr´Hostar – se zaključi tako, da mama z žlico hrani glavnega junaka Matevža, ki je že zdavnaj odrasel. Kot nalašč, da smo skupaj s filmsko ekipo ustvarili nadaljevanje filma na spletu, kjer smo v sklopu videov pokazali, kako se Matevž poskuša osamosvojiti od svoje mame. Pri tem smo vpletli uporabnike, ki so s preprostim glasovanjem vplivali na Matevževe odločitve, potek filma in uspešno osamosvojitev.
nagrada za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih 2017
zlato priznanje za celostne komunikacijske akcije 2017
zlato priznanje za digitalno komuniciranje 2017
zlato priznanje za oznamčene ali ustvarjene vsebine 2017
srebrno priznanje za digitalne komunikacijske akcije 2017
nagrada za najboljšo spletno stran oglaševalske akcije 2017
rast prodaje dopolnilnih zavarovanj
doseg ciljne skupine na Facebooku
preseženi komunikacijski cilji