Vzajemna je vodilni ponudnik dopolnilnega zavarovanja, ki vsako leto velik poudarek daje na komunikacijo z mlajšimi od 26. let, ki prvič potrebujejo zavarovanje. Kljub temu, je prodaja pri tej ciljni skupini že tretje leto zaporedoma padala (spoiler: naša akcija je ta trend obrnila!).

Glavni cilji projekta so bili:

  • Aktivacija ciljne skupine (vsaj 179.000 aktivnosti – kliki, prebrani maili, prebrani PR članki, video ogledi)
  • Povezovanje mladih z blagovno znamko na družbenih omrežjih (engagement)
  • Pozitiven vpliv na prodajo.

Rekord v življenju pri mami

Osnovna ideja akcije temelji na podatkih OECD, kjer je Slovenija druga država na svetu(!) po številu mladih, ki še vedno živijo pri starših. Večji delež zasledimo le še v sosednji Italiji. Zato smo z Vzajemno in njenim dopolnilnim zavarovanjem, ki ga mladi potrebujejo ob izgubi študentskega statusa ali po dopolnjenem 26. letu, ko niso več zavarovani po starših, želeli opozoriti na ta problem.

Rekord v kinodvoranah … z nadaljevanjem

Rekorder slovenskih kinodvoran – film Pr´Hostar – se zaključi tako, da mama z žlico hrani glavnega junaka Matevža, ki je že zdavnaj odrasel. Kot nalašč, da smo skupaj s filmsko ekipo ustvarili nadaljevanje filma na spletu, kjer smo objavili videe, kako se Matevž poskuša osamosvojiti od svoje mame. Pri tem smo vpletli uporabnike, ki so s preprostim glasovanjem vplivali na Matevževe odločitve, potek filma in uspešno osamosvojitev.

Sidrišče kampanje je spletna stran odhostaj.si, komunikacija pa je potekala na družbenih omrežjih in spletnih portalih.

Zaradi aktualnosti teme in popularnosti nosilnih likov je kampanja hitro prerasla zastavljene okvirje. O njej so se začele viralno širiti informacije med ciljno skupino.

Rezultati

257 %

preseženi komunikacijski cilji

78 %

doseg ciljne skupine na Facebooku

Pozitivna rast

prodaje dopolnilnih zavarovanj

Nagrade

SEMPL

nagrada na festivalu kot najboljša akcija na družbenih omrežjih v letu 2017.

Netko

nagrada za najboljšo spletno stran oglaševalske akcije 2017.