Prenova uporabniške izkušnje in optimizacija spletnega zakupa

Carglass je iskal partnerja za prenovo spletne strani, kar se je razvilo v dolgoročno sodelovanje in zaupanje. Na spletni strani so želeli povečati število klicev in spletnih rezervacij za popravilo avto stekel, poenostaviti vsebine (slaba struktura, veliko ponavljanja) in jo prilagoditi za mobilnike (responsive).

Zagotovo ste se pokazali kot pravi partner za naše podjetje in vse pohvale za vse dosedanje izvedbe – tako včerajšnje delavnice nakupne poti, kot tudi digital oglaševanja, spletne strani … Pred nami je se zagotovo veliko odličnih projektov in zgodb.

Uroš Knez – Prodaja in marketing, Carglass

Kako nam je uspelo doseči izjemne rezultate

Na podlagi spletne analitike in delavnic z deležniki smo zasnovali novo spletno stran, ki je izredno enostavna za ključno uporabniško pot (rezervacija termina ali klic v klicni center). Informacije o storitvi podajamo na način, da predstavimo strokovnost in vzbudimo zaupanje: predstavimo ključne prednosti, izpostavimo mnenja strank in zahtevnim uporabnikom ponudimo poglobljene informacije o tehnologiji, načinu dela in podjetju.

Ker so uporabniki Carglass strani raznoliki v znanju uporabe spleta, smo uporabili nazorne fotografije in čist dizajn, ki poudarja ključne povezave in gumbe.

Rezultati prenove spletne strani

Stopnja konverzije za spletne rezervacije na namiznih in mobilnih napravah se je povečala za:

Netko

finalist za najboljšo slovensko poslovno spletno stran 2017

Uporabniško izkušnjo spletne strani nadalje optimiziramo s pomočjo orodij Google Analytics in Clicktale.

Rezultati optimizacije spletnega zakupa

Na Google iskanju smo po prevzemu AdWords accounta najprej opravili optimizacijo, ki je izboljšala CPC (cena na klik) za 24% in CTR (stopnja klikov) za 10%. Nato pa smo strukturo, ključne besede in vsebino oglasov popolnoma prenovili, kar je še dodatno izboljšalo rezultate:

- 49%

nižji CPC

+ 77%

višji CTR