#
Študija primera

Strateški izbor medijev vodi do prave ciljne skupine

  • Segmentacija strank in oblikovanje person
  • Integrirana medijska strategija in zakup
  • Raziskava medijskega trga
Strateški izbor medijev vodi do prave ciljne skupine
Pri snovanju medijskih kampanj je pomembno, da se vživimo v posameznike iz ciljne skupine.

Lansiranje novih modelov gospodarskih vozil

Za Volkswagnov medijski zakup skrbimo že od leta 2009. Ob lansiranju Volkswagen Crafter furgona in kesona je bilo potrebno obrtnikom, manjšim podjetnikom in odločevalcem za nakup novega vozila v večjih podjetjih, predstaviti prednosti obeh modelov vozil in ugodno financiranje. Za kampanjo Volkwagen Crafter smo izbrali kombinacijo tradicionalnih in BTL medijev.  

Tradicionalni mediji in specifična ciljna skupina

Uporabili smo kombinacijo TV oglaševanja, tiskanih medijev in radijskih oglasov. Na televiziji smo zakupili oglasni prostor med tematsko primernimi oddajami, namenjenimi poslovni javnosti, z nadpovprečno gledanostjo pri ciljni skupini. Oglase smo predvajali na vseh športnih programih in med aktualnimi športnimi dogodki. Zakupili smo tudi oglasni prostor v dnevnih časopisih, prilogah namenjenih logistiki in tiskanih medijih, namenjenih podjetnikom. Ker gre za ciljno skupino, ki je veliko na poti, smo nanjo ciljali z radijskim oglaševanjem na vseh večjih nacionalnih postajah.

Kamor gre še cesar peš

BTL oglase smo strateško umestili v prostore, kjer se jim je skoraj nemogoče izogniti, hkrati pa v njih obiskovalec preživi dovolj časa, da lahko prebere celotno sporočilo. Oglase smo torej umestili v moške WC-je v lokalih, ki se nahajajo v industrijskih predelih in ob lokalnih cestah oz. v lokalnih, kjer ciljna skupina pije jutranjo kavo in poje malico ali kosilo.

Gospodarska vozila pri delu

S sponzorstvom oddaje Delovna akcija smo produkt povezali z vsebino oddaje in gledalcem prednosti vozila prikazali preko umeščanja produkta.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas